باغ روزنامه نگاران ایران ایجاد شد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمدزاده شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات كه در محل 'باغ زیبا'ی وزارت ارشاد برگزار شد، افزود: همه اقشار حوزه های فرهنگ و هنر مانند هنرمندان تئاتر و نویسندگان كه از مكانی اختصاصی برای خود برخوردارند، از وزیر ارشاد تقاضا دارند نام 'باغ زیبا' كه یكی از املاك وزارت ارشاد محسوب می شود به نام 'باغ روزنامه نگاران' تغییر یابد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینكه جشنواره فصلی مطبوعات از ابتدای سال گذشته راه اندازی شده است، گفت: خوشبختانه این جشنواره كه به طور فصلی برگزار می شود امروزه در فضای مطبوعاتی كشور نهادینه شده است كه امیدواریم به مسیر خود ادامه دهد.

محمدزاده همچنین در باره تقدیر از سه پیشكسوت مطبوعات كشور به نامهای جلال رفیع، امیر حسین فردی و حسین قندی افزود: ضرورت این كار به اندازه ای احساس می شود كه باید سالهای قبل شروع می شد.

این مقام مسوول در وزارت ارشاد گفت: در جایی كه فضای رسانه ای نظام سلطه، نمونه های بدلی به جای فرهنگ و هنر معرفی می كنند، تقدیر و تجلیل از سرمایه های داخلی در حوزه فرهنگ و هنر بسیار ضروری است.

محمدزاده، سی سال فعالیت در روزنامه اطلاعات و حضور در عرصه اطلاع رسانی را دلیل معرفی چهره های برتری همچون جلال رفیع یكی از پیشكسوتان حوزه مطبوعات كشور دانست.

معاون مطبوعات وزیر ارشاد همچنین سی سال فعالیت مستمر امیر حسین فردی در نشریه كیهان بچه ها و بیش از چهل سال خدمت حسین قندی در مطبوعات كشور را از ویژگیهای این دو پیشكسوت مطبوعات ایران بیان كرد.

** شبد **9140 **1597





:: برچسب‌ها: باغ وحش , سفر , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: